INFORMACE
Investiční odbor je umístěn v budově radnice, náměstí Svobody 320, ve II. nadzemním podlaží
Adresa pro doručování:
Městský úřad Pacov
investiční odbor
náměstí Svobody 1
395 01 Pacov
Telefon: 565 455 165
Fax: 565 455 155
E-mail: investice@mestopacov.cz
Úřední hodiny:
Den | Od–do |
---|---|
Pondělí a středa | 8.00–11.30, 12.30–17.00 |
Úterý a pátek | 8.00–11.30, 12.30–14.00 |
Činnost odboru:
- podílí se na tvorbě kapitálového rozpočtu města
- zajišťuje přípravu stavebních investic, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu od jejich zadání až po nabytí právní moci stavebního povolení
- zajišťování komplexní realizace investičních, případně neinvestičních záměrů města v oblasti výstavbyzajištění veřejných soutěží dle platných právních předpisů
- uzavírání smluv, zajišťování podkladů pro vydání správních rozhodnutí
- provádění technického dohledu při realizaci staveb
- provádění průběžné kontroly financování staveb
- přejímání staveb a předávání do užívání
- sledování stavu čerpání finančních prostředků investičních akcí a zpracovávání průběžného a závěrečného hodnocení
- zajišťování dotací z fondů EU, státního rozpočtu, státních a jiných fondů a grantů
- výhled možností žádostí o dotaci v návaznosti na přípravu rozpočtu města
- připomínkování závazných dokumentů ( např. ROP, vyhlášky apod.)
- vedení statistik zpracovaných žádostí
- tvorba strategického plánu rozvoje města a integrovaného plánu rozvoje města
- zajišťování dílčích úkolů spojených s procesem podpory regionálního rozvoje, poskytování nezbytné součinnosti při přípravě a realizaci strategie regionálního rozvoje, státních programů regionálního rozvoje a programů územního obce
- příprava podkladů pro rozhodnutí zastupitelstva města
- zabezpečení proplácení příspěvků po splnění všech podmínek
- prověřování a zpracování podkladů pro rozhodnutí rady města
- zajišťování agendy Programu obnovy venkova pro obce ve správním obvodu
- zpracování žádostí o poskytnutí finančního příspěvku na opravy objektů v MPZ Pacov a vesnické památkové zóně Zhoř
- evidence a vyřizování žádostí o pronájem a prodej pozemků a bytových a nebytových prostor, které jsou v majetku města
- organizace výběrových řízení na prodej a pronájem pozemků a bytových a nebytových prostor
- evidence a vyřizování žádostí o prodej bytových a nebytových jednotek
- evidence a vyřizování žádostí o pronájem vodních ploch ve vlastnictví města
- vydání stanovisek k dotčení pozemků a staveb ve vlastnictví města výstavbou
- provádění majetkoprávního vypořádání pro investiční výstavbu města
- provádění převodů dle zákona o přechodu věcí z majetku ČR do vlastnictví obcí
- provádění převodů dle zákona o podmínkách převodu zeměd. a lesních pozemků z vlastnictví státu
- zajišťuje správu nemovitostí a správu movitých věcí umístěných mimo budovy městského úřadu včetně revizí a kontrol
- zajišťování sepisování kupních, nájemních a jiných smluv týkajících se nemovitého a movitého majetku města
- zajišťování revizí nemovitého i movitého majetku města
- zajišťování údržby veřejných ploch – dohled, zadávání (zeleň, stromy, sníh, úklid apod.)
- zajišťování provozu veřejných záchodků
- zajišťování dokladů k pozemkům a stavbám ve vlastnictví města
- zaevidování veškerého nemovitého a movitého majetku města včetně příslušných listin a provádění změn souvisejících s evidencí majetku
- zpracovávání inventurních soupisů
- komplexní správa, údržba a rozvoj počítačové sítě
- implementace a provoz komplexního informačního systému
- provoz a rozvoj komunikačních technologií města
- pořizování, údržba a opravy parku výpočetní techniky včetně tiskáren
- implementace a rozvoj technologií na bázi intranetu
- rozvoj a provoz aplikací GIS
- správa a rozvoj slaboproudých technologií města (zabezpečovací technika, docházkový systém, telekomunikace)
- podpora většiny procesů města na bázi výpočetní techniky
- vedoucí odboru zastupuje město při správních řízeních vedených dle stavebního zákona a souvisejících předpisů