Investiční odbor je umístěn v budově radnice, náměstí Svobody 320, ve II. nadzemním podlaží

Adresa pro doručování:
Městský úřad Pacov
investiční odbor
náměstí Svobody 1
395 01 Pacov

 

Telefon: 565 455 165
Fax: 565 455 155
E-mail: investice@mestopacov.cz

 

Úřední hodiny:

Den Od–do
Pondělí a středa 8.00–11.30, 12.30–17.00
Úterý a pátek 8.00–11.30, 12.30–14.00

 

Činnost odboru:

  • podílí se na tvorbě kapitálového rozpočtu města
  • zajišťuje přípravu stavebních investic, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu od jejich zadání až po nabytí právní moci stavebního povolení
  • zajišťování komplexní realizace investičních, případně neinvestičních záměrů města v oblasti výstavbyzajištění veřejných soutěží dle platných právních předpisů
  • uzavírání smluv, zajišťování podkladů pro vydání správních rozhodnutí
  • provádění technického dohledu při realizaci staveb
  • provádění průběžné kontroly financování staveb
  • přejímání staveb a předávání do užívání
  • sledování stavu čerpání finančních prostředků investičních akcí a zpracovávání průběžného a závěrečného hodnocení
  • zajišťování dotací z fondů EU, státního rozpočtu, státních a jiných fondů a grantů
  • výhled možností žádostí o dotaci v návaznosti na přípravu rozpočtu města
  • připomínkování závazných dokumentů ( např. ROP, vyhlášky apod.)
  • vedení statistik zpracovaných žádostí
  • tvorba strategického plánu rozvoje města a integrovaného plánu rozvoje města
  • zajišťování dílčích úkolů spojených s procesem podpory regionálního rozvoje, poskytování nezbytné součinnosti při přípravě a realizaci strategie regionálního rozvoje, státních programů regionálního rozvoje a programů územního obce
  • příprava podkladů pro rozhodnutí zastupitelstva města
  • zabezpečení proplácení příspěvků po splnění všech podmínek
  • prověřování a zpracování podkladů pro rozhodnutí rady města
  • zajišťování agendy Programu obnovy venkova pro obce ve správním obvodu
  • zpracování žádostí o poskytnutí finančního příspěvku na opravy objektů v MPZ Pacov a vesnické památkové zóně Zhoř
  • evidence a vyřizování žádostí o pronájem a prodej pozemků a bytových a nebytových prostor, které jsou v majetku města
  • organizace výběrových řízení na prodej a pronájem pozemků a bytových a nebytových prostor
  • evidence a vyřizování žádostí o prodej bytových a nebytových jednotek
  • evidence a vyřizování žádostí o pronájem vodních ploch ve vlastnictví města
  • vydání stanovisek k dotčení pozemků a staveb ve vlastnictví města výstavbou
  • provádění majetkoprávního vypořádání pro investiční výstavbu města
  • provádění převodů dle zákona o přechodu věcí z majetku ČR do vlastnictví obcí
  • provádění převodů dle zákona o podmínkách převodu zeměd. a lesních pozemků z vlastnictví státu
  • zajišťuje správu nemovitostí a správu movitých věcí umístěných mimo budovy městského úřadu včetně revizí a kontrol
  • zajišťování sepisování kupních, nájemních a jiných smluv týkajících se nemovitého a movitého majetku města
  • zajišťování revizí nemovitého i movitého majetku města
  • zajišťování údržby veřejných ploch – dohled, zadávání (zeleň, stromy, sníh, úklid apod.)
  • zajišťování provozu veřejných záchodků
  • zajišťování dokladů k pozemkům a stavbám ve vlastnictví města
  • zaevidování veškerého nemovitého a movitého majetku města včetně příslušných listin a provádění změn souvisejících s evidencí majetku
  • zpracovávání inventurních soupisů
  • komplexní správa, údržba a rozvoj počítačové sítě
  • implementace a provoz komplexního informačního systému
  • provoz a rozvoj komunikačních technologií města
  • pořizování, údržba a opravy parku výpočetní techniky včetně tiskáren
  • implementace a rozvoj technologií na bázi intranetu
  • rozvoj a provoz aplikací GIS
  • správa a rozvoj slaboproudých technologií města (zabezpečovací technika, docházkový systém, telekomunikace)
  • podpora většiny procesů města na bázi výpočetní techniky
  • vedoucí odboru zastupuje město při správních řízeních vedených dle stavebního zákona a souvisejících předpisů

 

Share Button